19. + + + + + Başlangıç Bölgesi (-1) 3² + - kamyon piyonu 41 (-2) zar yük + + (-3) Tur Gelen Ifade 1. 1-2)* 16 2. (-3)2 3. 41 Tablo: Yük Çarkında Okun Geldiği Bölgelerdeki Sayısal İfadeler 4 + + 土 Yük çarki w Kartal'ın oynadığı oyunda kamyon piyonu, başlangıç bölgesinden başlayarak ok yönünde attığı zarın üst yüze- yine gelen sayı kadar ilerliyor. Başlangıçta boş olan kamyon; eğer durduğu yerde "+" işareti varsa yük alacak; "-" işareti varsa yük bırakacaktır. Kaç tane yük alıp bırakacağını ise yük çarkında okun geldiği bölgedeki sayı belirleyecektir. Kartal oyunu üç kere oynuyor ve zarın üst yüzeyine sırasıyla 3, 1 ve 6 geliyor. Kartal yük çarkını çevirdiğinde okun geldiği bölgelerdeki sayılar tabloda sırasıyla verilmiştir. Buna göre kamyonda son durumda kaç tane yük vardır? (Oyuna başlandığında piyon başlangıç bölgesinin üzerindedir.) A21 B) 16 C) 10 D) 9​